Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Outlook Telefoonnummer Nederland Nummer

Helpt om de Outlook-accountproblemen op een zeer snelle manier op te lossen. Neem contact op met Outlook Helpdesk Nederland +31-205320641.

Hoe snel de IMAP-foutcode 0x800ccc0e in Outlook oplossen?

Outlook is een van de beste platforms voor e-mailuitwisseling over de hele wereld en staat bekend om zijn snelle en foutloze ervaring, maar soms kunnen Outlook-gebruikers problemen tegenkomen bij het openen van hun account. Een van deze fouten die door sommige van onze klanten is gemeld, is het krijgen van de IMAP-foutcode 0x800CCC0E. De foutcode wordt gerapporteerd in Outlook vanwege het invoeren van onjuiste poortnummers tijdens het inloggen. Het probleem is het gevolg van het invoeren van een niet-gecodeerd nummer terwijl de codering is ingeschakeld of het invoeren van een gecodeerd nummer op de inkomende serverpoort wanneer codering is uitgeschakeld. Controleer voordat we verder gaan of je de juiste inloggegevens voor je Outlook-account hebt of neem contact op met ons Outlook-supportteam voor Outlook Wachtwoord Achterhalen. Lees nu de stappen die in dit artikel worden vermeld om de IMAP-foutcode 0x800CCC0E in Outlook op te lossen.

Stappen om de IMAP-foutcode 0x800CCC0E in Outlook snel op te lossen

  1. Zorg er allereerst voor dat er geen verbindingsproblemen zijn door een snelheidstest voor uw internet uit te voeren en ervoor te zorgen dat u bent verbonden met een stabiele internetverbinding.
  2. Zorg er vervolgens voor dat uw antivirusprogramma geen problemen veroorzaakt met uw Outlook-toepassing en zorg ervoor dat het antivirusprogramma compatibel is met Outlook.
  3. Zorg er nu voor dat de firewall van uw computer de correcte werking van Outlook niet blokkeert.
  4. Als het probleem onlangs is begonnen, zorg er dan voor dat nieuwe e-mails die naar uw Outlook-account worden gestuurd geen problemen veroorzaken, verwijder alle verdachte e-mails onmiddellijk.
  5. Als geen van bovenstaande oplossingen helpt, controleert u of de SMTP-authenticatie het probleem niet veroorzaakt:
  6. Selecteer in uw Outlook-app FILE van boven en klik vervolgens op ACCOUNTINSTELLINGEN.
  7. Klik op het vak ACCOUNTINSTELLINGEN om het venster Accountinstellingen te openen.
  8. Selecteer uw e-mailaccount in het venster en selecteer vervolgens de optie WIJZIGEN bovenaan.
  9. Klik nu op de optie MEER INSTELLINGEN in het venster account toevoegen.
  10. Selecteer het tabblad UITGAANDE SERVER en vink het vakje aan naast Mijn uitgaande Selecteer vervolgens het tabblad GEAVANCEERD en stel het poortnummer van de inkomende server in op 143 (als de SSL-functie niet is ingeschakeld) of 993 (als SSL / TLS is ingeschakeld).

Telefoon Outlook voor verdere vragen met betrekking tot uw Outlook-account of om nu oplossingen te vinden voor andere Outlook-foutcodes. Ons Outlook-ondersteuningsteam is goed opgeleid en ervaren om al uw problemen in een oogwenk op te lossen. Los de defecte Outlook-applicatie in een oogwenk op door ons te bellen, e-mailen of te chatten.

Lees ook deze blog: Hoe voeg ik een tabel toe aan een e-mail in uw Outlook-app?

 

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article